dimarts, 24 de maig del 2011

Keith Mansfield a tv3

Ahir hi havia la tele oberta i feien "dues dones divines" de tv3. No l'havia vist cap dia. El títol del capítol era "Salvem la música" i em va picar la curiositat. Després de 5 minuts de veure allò ja anava a tancar la tele, però em vaig aturar quan vaig sentir "Step Forward" de Keith Mansfield. Aquest tema està inclòs en un recopilatori que aprecio molt, el "Blow Up presents exclusive Blend vol. 1". Me'l van passar quan tenia 19 anys. En aquell moment, la música d'aquest cd no tenia res a veure amb la resta de música que escoltava, però m'agradava. No sabia si agafar-lo del dret o del revés, però l'escoltava força sovint i amb el temps vaig poder connectar aquests temes amb altres àlbums i artistes. Uns anys més tard acostumava a punxar el tema "The Zodiac" de David Lindup i algun d'Alan Hawkshaw.

Tornant a ahir a la nit. Després de sentir el Step Forward el meu interès per la sèrie (o més ben dit, per la banda sonora de la sèrie) va revifar. Uns quants badalls més tard, i després de veure un pallasso fent de poli, una altra sorpresa: un remix del "Powerhouse Pop" de Keith Mansfield! Un altre tema genial recollit en el recopilatori.

El capítol de les divines no valia re, però em va agradar sentir Keith Mansfield a tv3. Salvem la música!